stirrig, förvirrad, helt på tok för konstigt för min smak..

vaknade vid halv 4 inatt av att jag råkar välta ner mitt glas med vatten som stod på nattduksbordet.. sedan fortsätter det lustiga på lunchen då jag, i vanlig ordning tar med bestick under tallriken, går och tar ett glas, fyller vatten och sätter mig med de andra.

När jag ägnat min första minut vid bordet med att snacka med Erika så vänder jag mig mot bordet för att ta en klunk vatten. Vad händer? Jo, mitt glas är tomt!? Det är pytte lite vatten kvar men det är ingen som sett vart det tagit vägen och jag hade inte hunnit dricka någonting ur det..
Sedan stirrar jag om det ett tag men bestämmer mig då för att äta mina morötter. Vad händer? Jo, då är besticken borta!

Inte nog med att jag varit helt groggy blev jag helt förvirrad. Det måste vara pga hostmedicinen..
Plura – Logiskt

Kommentarer
Postat av: Marcustilde

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-06-14 @ 11:32:56
URL: http://marcustilde.bloglyric.com
Postat av: Bodypalace

vatten kan íbland avdunsta haha

2011-06-14 @ 11:51:26
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0