flyttar

just nu ligger jag i en bredare säng, ett större rum och har börjat packa in alla kläder i den nya garderoben. För nu har jag fått det rummet jag velat ha. Dock är jag helt slut och har inte riktigt orkat fullfölja flytten tills mamma snart kommer..
Tränade idag som jag bestämde igår. Gick sådär. Är fortfarande helt slutkörd och det fick jag även bevis på när energin inte fanns där.
Fick lägga mig ner och vila på läktaren men återhämtade mig ytterst sakta. Men när jag väl reste mig upp mådde jag äckligt dåligt och det kändes som att magsäcken vände sig ut och in för att sedan komma upp r halsen på mig.
Men sedan kom paniken då det proppade upp i halsen på mig, sprang in på toan och kräktes.. Inte mycket men tillräckligt för att den obehagliga magkänslan skulle försvinna.
.
Efteråt var jag mycket piggare men fortsatte inte träningen ifall att.. Tog en dusch och fortsatte sedan min skoldag och åt frukost tillsammans med tjejerna. Skönt att vara tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0