första på fyra månader

Idag var det Skol SM som stod på schemat och jag var rätt nervös. För jag menar, det var fyra hela månader sedan jag spelade en match och säkerheten på plan var inte stor. Var livrädd att göra bort mig varje gång någon passade en boll ungefär, haha.. Jag gjorde nog mer tabbar än bra grejer idag men det kändes ändå skönt att vara tillbaka. Resten av tjejerna spelade kanonbra!

Vi vann båda matcherna (Sävsjö och Västervik) och jag fick även träffa min härliga vän Lisa som spelade i V-vik laget. LYCKA!
Men nu ligger jag här, men huvudvärk och lite feber.. Sådär kul när man precis blivit frisk och vill träna igen.
Menmen, jag har lärt mig av mina misstag och jag ska inte träna med feber en enda gång till.

Puss på er och ha en kanontrevlig kväll :) Nu väntas film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0