late update

ledsen för dålig uppdatering..
Har varit hemma i skillingaryd lördag-söndag. Så idag har hela dagen spenderats i min lille blue pearl och övningskört. Måste köra mycket när jag äntligen har tid och är hemma. 
Blev även en titt på innebandy då mitt gamla goa SIK spelade en dam div.3 match mot Wöikers. Blev tyvärr en förlust men de tog igen 0-8 till 6-4 i tredje och hade 2 stolpträffar sista minutrarna +en straff..
Menmen, kul att se ändå, kul att se tjejerna spela om inte annat. :)
.
Emilia och jag har försökt hela kvällen med att skicka över lite bilder från i fredags så jag hoppas de går att föra över snaras så att jag kan dela dem med er här på bloggen :)
.
.
Har precis tagit min dos med hostmedicin, så jag hoppas jag kan få mer sömn ön vad jag fått de senaste dagarna.. Så, sov så gott med er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0