Live one day at a time and make it a masterpiece.

Har inte varit riktigt piggelin sedan igår och har varit hemma med huvudvärk och en gnutta feber. Kände att jag behövde vara hemma och bli av med den nu. Orkar inte vara halvsjuk en vecka till. Men nu känns det bättre och jag kan bara tacka alvedonen och frisk luft för det!
.
Var tvungen att sticka till A6 trots skallebanket för att köpa ett par nya vinterskor (eftersom att jag fick reklamera mina kängor för andra gången..) Och detta hittade jag:
.
En ljuslykta från Indiska +ett paket ljus.
.
Skor från skopunkten.
.
En ring till mig, förtidig födelsedagspresent.
Live one day at a time and make it a masterpiece.
.
Och till sist en skål, Lagerhaus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0