morfinmorfinmorfin, hostattack!

går just nu på hostmedicin som innehåller morfin, kan låta otroligt knäppt eftesom att morfin är förknippat med drogning osv..
Men hostmedicinen är väldigt stark och ska, enligt dem som provat den, få bort hostan på 2-3 dar. Så jag hoppas innerligt att detta stämmer!
Fick veta att Ingrid hade hört mig hosta och haft mig igårkväll vid 23 tiden och frågade idag över en fika hur det var med mig.. Stackarna att de hör det.. dock somnade de rätt snabbt sa hon, som tur väl var!
.
Jag somnar runt 2 tiden varje natt då hostan nästan tar dö på mig. Inatt funderar jag på om jag ska sova stående!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag har den hemma, funkar oftast super :) Hoppas att det går över nu då i alla fall!

2011-02-02 @ 19:00:55
URL: http://isabellephotography.blogg.se/
Postat av: Em

sv:

jag hoppas verkligen det, har inte tränat förra eller denna veckan och börjar få lite smått panik..

2011-02-02 @ 19:04:33
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0