när skenet bedrar

jag mår vara en av de smalaste folk kanske sett pga längden osv. Jag har blivit kallad för anorexist några gånger genom åren men något många kanske inte vet är att jag älskar mat. Så fort jag har tråkigt äter jag alltid något. SOm när jag pendlade 2-3h varje dag förra året till skolan -då kunde jag absolut inte sitta på resan fram eller tillbaka utan att ha något att tugga på. Haha..
.
Så igår bedrog skenet ännu en gång -2 semlor på 10 minuter..
.
Det är det som är det bästa när man bor ensam hemma, att man bestämmer helt själv vad som ska köpas in. Så jag väljer inte bort en stund från att feta till det lite. Heeelt underbar ju! Haha
.

Kommentarer
Postat av: Catoedel

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-07-25 @ 13:52:27
URL: http://catoedel.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0