nytt i rummet:

Var tvungen att handla med mamma idag då hon, johanna och hennes två kompisar elin och josefin, var uppe i stan. Behövde lite småprylar till rummet sedan passade vi även på att handla lite.

Just nu sitter jag här alldeles ensam och ska fortsätta mitt pluggande -2 prov imorgon..
de två runda mattorna införskaffades idag med Mammsi.


behövde en liten spegel i rummet, spegeln som är upp hängd här är lite trång att se sig i så det blev en som ska hänga på en annan vägg,


snygg bild.. -En fönsterlampa, nu är det inte så mörkt i fönstret längre.


blev även en gosig filt eftersom att jag inte har med mig någon upp i flytten. Blir ju bra att ha filten istället för att släpa omkring på hela täcket till tv rummet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0