skolan 09.26

sitter i skolan och är helt förstörd.. Förkylningen gör mig så otroligt trött och hostan så gott som bryter ner mig. Men jag är i skolan ändå, känner mig rätt stolt över det trots allt..
.
Gårdagens middag i Växjö var kanon! Har saknat dem otroligt mycket!
Blev en god middag bestående av kött, klyftpotatis och en god sås. Efter de blev det bildspel, present utdelning och massa fotografering -till slut det alla väntat på: efterrätts buffén. Jag har en sken som bedrar som sagt, storätare ;)
Dock var våran alldeles egna Kajsa den största storätaren ;)
.
Lånade några bilder från Malins mobiluppdateringar sedan igår. Hoppas på att få upp några mer senare. :)
Malin, även kallad "El Capitano" och Melinda.
Båda presenterna finns med på bilden: Guld-tröjan samt DVD filmen från finalen. :)


på facebook fick bilden namnet "Vi trivs i Växjö" och jag kan inte mer än att instämma. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0