sveriges mest omständiga kund, det är jag det.

håret är kortare, mer uppklippt men väldigt likt det gamla. Så fick ringa tillbaka till min frisör och boka en tillfixning i eftermiddag. För det var det hon sa att jag skulle göra om inte jag kunde styla det. Supersnällt!
Mitt hår är väldigt livlöst pga min blekning jag har i håret, håret blir tungt och svårfixat och det har jag märkt sedan ett tag. Så nu ska vi försöka fixa till något fränt.

Jag är sådan, att när jag varit hos frisören så vill jag att det ska synas, och om det inte går ihop så blir jag lite vresig. Håret nu är bra och jag är rätt nöjd trots allt, men jag vill ha det kortare. Såå, den som lever får se hur resultatet blir. :)


Kommentarer
Postat av: m i k a e l a

fan va nice! :D:D du passar jättebra i kort! vill se fler bilder :D

2011-01-05 @ 12:59:38
URL: http://mickies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0