the day of gold

Idag på morgonen inser jag att jag inte kommer kunna gå till skolan. Lika krasslig som tidigare. Men jag vaknar åter igen vid 8 och bestämmer mig för att jag inte kan missa mer i skolan, får ju panik att ligga hemma och veta att man missar en massa i skolan.. 
Vi vid 8.50 vad jag i hallen och tittade på tjejerna när de tränade, så bra så!

Stack sedan och käkade frulle och började min skoldag i vanlig ordning. Dagen idag är min längsta dag men känner på mig att jag kommer kunna genomföra den rätt okej trots krassligheten -det är ju trots allt guldmiddag ikväll!
Har saknat dem så otroligt mycket och det ska bli så kul att träffa tjejerna igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0