vilken dag!

Hejsan! Känner mig hemsk som är så otroligt dålig på att uppdatera..
Men idag var jag iallafall inte med på morgonträningen pga att halsen fuckade ur igår kväll och det var som att någon hade tryckt ner en taggtråd i halsen på mig..

Efter det hade vi i anlig ordning naturkunskap och sedan bild. Skillnaden nu till vårterminen är att schemat läggs om pga nya kurser osv. Så istället för att jag slutar 12.15 som så alltid annars slutar jag 15.15 istället.. KUL.
Så efter lunch har vi nu svenska och phsykologi.
Efter skolan följde jag med Jens till stan för att titta ut ett par nya innebandyskor, blev ett par riktigt najsiga som jag tror kommer passa honom kanon :) 
Tog bussen hem och sedan kom Johanna, Sofie och Elin på besök innan de skulle på bion, den jag och emelie gick på om ni minns? Love and other drugs.

Sedan var modell castingen för Spring Inspiration igen och eftersom att det ick så otroligt dåligt sist jag sökte tog jag min andra och sista chans att rätta till det och det gick väl helt okej. Otroligt roligt var det iallafall :)
och vet du vaa? de ringde nyss och jag kom meeeeeeeeeeed :D:D:D
bilder från förra årets spring inspiration, var även där och tittade :)
Bilderna är sökta på google och hittades på :
http://www.privatbloggen.se/category/bilder/page/6/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0