det sista "riktiga" sommarlovet

efter en chill avslutning åkte vi tjejer i kassen med sofia i mustangen ner till stan -nercabbat såklart. Efter det mötte jag upp min fina Emilia och några av hennes klasskompisar och drog till Wayne´s.
.
En insident under onsdagseftermiddagens promenad fick jag helt plötsligt väldigt ont i ankeln, hade inte stigit snett eller någonting utan det kändes som att något var i kläm vid knölen på vänster yttersida -vilken smärta!
Så efter fikat hade jag så ont att jag var tvungen att ringa till mamma som bokade tid nere på skillingaryds vårdcentral. Det resulterade till att jag nu ligger med lindad fot, med voltaren och en liten dos alvedon -mer fanns inte att göra. Kunde varit ett intektsbett med..
.
Slutade iallafall dagen med att göra lite egna studentkort -för imorgon smäller det! Vart tog tiden vägen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0