vad ska man säga..

full rulle är det i mitt liv, därav den dåliga uppdateringen. Är inte inne på datan så mycket längre utan på iphonen. blogg.se håller på att utveckla en app för att man ska kunna blogga mer från sin telefon med bilder, vidoes osv. 
Tycker personligen att det är mycket roligare med inlägg som innehåller en/flera bilder, tråkigt med bara text.
.
Igår var jag iallafall och höll i studentfotograferingen tillsammans med Amanda, riktigt roligt faktiskt. Vi gick upp till matsalen för att värma oss lite under de 40 minuterna vi skulle vänta på studenterna. Personalen frågar om vi vill ha se, kommer med mackor, pålägg, saltapinnar melon osv osv. MUMS! gu va snäll! :)
Efter det var det utspringet för studenterna -så sjuuuukt mycket folk! Inte nog med det blev det lite känslosamt i mitt hjärta, för jag menar.. de slutar nu? Kommer aldrig mer vara på skolan? Jag kommer sakna dem så!
.
På sena eftermiddagen bar det hem till Louise och sedan Malin. Hade fullt upp med trevligt sällskap, prat och snack o tårta så orkade inte förstöra stämningen med en kameramobil, haha :) Kanske kommer in andra bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0