"det värsta jag gjort i hela mitt liv"

fyyyyyyysatan! vilken smärta!
jag har aldrig varit med om maken till en sådan smärta jag var med om idag, trodde inte man kunde utsätta en människa för något så smärtsamt..
.
var hos medic rehab idag och skulle göra den omtalade stötvågsbehandlingen som man har hört både hemska och lättade saker om. men de som sagt att det är det värsta de gjort i hela deras liv -jag förstår dem nu!
.
Shit, det gjorde så ont att hela magen höll på att vrida sig ut och in. Vissa gånger under de här 2½ minuterna var smärtan helt ok men sedan kommer det upp på knäskålen och skit vid sidan av knäskålen och det gjorde så sjukt ont. Det västa är, att han knappt gick på halv tryckstyrka med maskinen.. tänk då att jag ska skjutas ÄNNU hårdare nästa onsdag. jag-kommer-dö.
.
Den positiva nyheten är att det kändes otroligt mycket bättre efter behandlingen och jag kunde göra övningar och rörelser utan problem.
Minus i det hela är att man har en sådan fet eftervärk att man går som när man de första dagarna var skadad.. Jises! haha..
Men nu känns det bättre och jag ska nu börja plugga matte. Prov imorgon..
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0