helgens händelser:

igår var jag och goaste Hansen och höll ett f15 uttagningsläger i Gränna, gick bra och hemresan var otroligt rolig! Väl tillbaka hemma på bäckalyckan stressade jag och gjorde mig iordning, packade på ryggen och sprang ner till tåget, hann med 2min tillgodo! (en full väska med tusen bollar, västar, konor +en full läkarväska och min egna väska.) Feels good!
.
På kvällen blev det lite partaj hos världens finaste Lisa som fyllt 18. Många härliga boys&girls man inte träffat på ett tag. Grattis återigen finastefinaste Lisa! ♥
.
Idag åkte jag och Mikael Hill till Ingelstad för att hålla i ytterligare ett uttagningsläger. Gick väldigt bra det också och det blev mycket innebandy snack både dit - där - och hem. Gillar ju det!

Nyss kom jag iallafall ner från övervåningen, blev bjuden på JP´s prisbelönta semla av Ingrid. Så snäll hon är! Och du.. semlan var supergod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0