idag har jag samlat på mig ordentligt med vuxenpoäng!

För efter skolan åkte jag snabbt hem, packade i APU-papprena och stack upp till intersport för att få praktikpappret signat och klart. Skrev även på anställningspapper för extrajobbet, förstår ni? jag har fått extrajobb på intersport! wihooo! :D ska jobba tor-sön redan! :)
Stack sedan in en snabbis på IKEA för att köpa mig en väckarklocka, 2 svarta handdukar till toan samt ett otroligt mumsigt doftljus.
Har senare på dagen strukit min tvätt, städat, och fixat iordning 2 nyiköpta jeans till shorts. Kanonsnyggt! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser din fina födelsedags present från mig :D

2011-03-31 @ 18:16:20
URL: http://amandasreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0