lördag morgon

tjena! Vilken tur det är att jag inte behöver prata i bloggen, är så hiskerligt dammig i halsen.. :)
Sista dan på praktiken igår, riktigt tråkigt faktiskt. Har varit hur kul som helst!
Efter praktiken blev det en snabbrunda på stan, behövde två nya boxarlinnen som jag smidigt hittade på JC med 30% rabatt, vilken överraskning det blev. :)

Stack hem, fixade mig iordning lite och stack sedan ner en snabbis till idrottshuset, JIKs kvalmatch han jag bara kika på en liten stund tillsammans med ett x antal ungdommar som spelade fairplay cup, för att sedan bli upphämtad av Andreas. 
Vi stack ut till Norrahammar för att se Fagerhults fairplay match, vinst med sisådär 6-2 eller något. Efter den matchen spelade Hovslätt mot Rottne, vi stack efter första perioden men de ledde rätt bra då Hovslätt :) Stack och köpte maaasssaaa godis, var ju godissugen som tusan (!) och hyrde även The Grown Ups, som jag sedan kommer på att jag har här hemma (...) Men sjukt go film och en riktigt rolig fredag!
'
Lite grejer som hängde med hem från Intersport igår:
två kill t-shirts, detta vita oc en svart med massa kladd på.
.



ett par nya löparbralz, ett par shorts den är gången samt ett par überläckra asics dojjor. Helt kär i dom! Har ett par likadana bortsett från att de är två år gamla snart, slitna som tusan och har tappat glimten i ögat. haha :)
.

Snart ska jag iväg ner till idrottshuset och träffa Stoffe som är här i Jönköping och hälsar på! Ska bli kul :) Sedan ska jag vidare mot stationen och ta tåget hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0