måndag den 7e mars

2 veckor kvar tills jag fylller 18
4 dar kvar till matteprovet
7dagar kvar till 2veckors praktik

Idag var vi 4 pers på träningen +Felicia och Lyck som var ute och löpte. Karastrof. Iof så har BF praktik och då är det -2 där. Men ändå, galet dålig uppslutning..
Just nu sitter jag på Naturkunskapen och lyssnar på Björn Tiger som tjötar om energikäller, galet intressant.. eller?
I eftermiddag väntas det körlektion, måste handla och sedan ska det mysas lite ikväll. 

Sedan ska jag ringa min sjukgymnast igen och få en tid för stötvågsbehandling, jag taggar inte!



Kommentarer
Postat av: johanna

kul att du inte vet när du fyller år heller...tragiskt

2011-03-07 @ 15:42:10
Postat av: Em

vet inte hur 1an trängde sig in framför 2an.. vilken luring!

2011-03-07 @ 18:26:22
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0