min artonde födelsedag

praktiserade 8-16, bjöd på tårta och hade en riktigt rolig dag. Speciellt efter erbjudandet om extrajobb på intersport efter bara en veckas praktik! överlyclig! :)
åkte och mötte syster på juneporten och stack sedan hem och möttes av otroligt många gratulationer påfacebook, kan ha varit så att jag längtade hem för att se hur många som skrivit något. Blev så otroligt glad! tack!

Sedan skulle jag slänga mig i duschen eftersom att familjen skulle komma vid 18.30. Kollar klockan efter duschen och ser att det är en halvtimma kvar tills familjen ska komma. När jag kommer in i mitt rum (i endast underkläder och handuk uppvirat i håret) stod jag där i mitt rum med hela familjen framför mig sjungandes i ljuvlig (..) ton. Hahah, kul natt man får klä på sig oså..

Blev ett fint besök på "en italienare och en grek" supergod mat!
ny skjorta för dagen.
CUBUS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0