praktik 8-16 & jobb 16-20, jag är helt slut!

men jisses va skoj det är! Älskar intersports härliga personal, har mina extra goodingar som tar så väl hand om mig, tusen tusen bamsekramar till dem!!!
.
Hade även ett nytt ansikte att arbeta med idag, Maria Akraka, hur trevlig som helst! Trots att hon är känd, med på så många walls i butiken osv var hon så ödmjuk och hjälpsam och det beundrar jag verkligen! :) Så vi tog en bild som jag kunde slänga in här för utfyllnadens skull :)
Jobbade även med en sjukt go prick vid namn Magnus. Han är ass. tränare för svenska damelitserielaget Rönnby som tog sm-guld förra året. Så jäkla go, haha!
Vi på Sanda ska ju iväg på sm finalerna iår som vanligt o Magnus sa då att han hoppades se mig heja och ropa på dom om de gick till final, as najs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0