sjukgymnasten, jobb, lunch, jobb, körlektion, jobb, shopping med mamma = en helt slutkörd Emelie!

Sjukgymnasten 7.45, stötvågsbehandligen som vanligt.. Tejpade även mitt ena knä tillrätta för att se om det skulle göra någon skillnad. Grejen var vara den att jag inte kunde böja knät över huvud taget! Haha. Så jag fick ta hissen ner istället för alla trappor ner som det är från Medic..
.
har haft tejpen hela dan så det är rätt slitet med massa avfärgning från jeansen.. :)
Jag som t.om har en liten fobi för hissar.. är så rädd att de ska stanna mitt i så att man inte kan ta sig ut..
.
billdkälla: jnytt.se
det var stört lång kö hela dan idag, men det tog max 10 minuter från dess att man var sist i kön till att man var framme i kassan. EFFEKTIVT ARBETE FRAMME VID KASSAN VILL JAG LOVA! :) jag och jacob har stått och larmat av i förväg innan de kom fram till kassan, sedan var det 12 pers på 6 kassor, hur smidigt som helst och otroligt trevliga kunder!:)
Här på bild ser ni hur kön ska svänga sig runt den vida buren och fortsätta långt ner på vänster sida om den.

bildkälla: jnytt.se
vårat kylrum mitt inne i butiken -så att du kan testa om din vinterjacka håller en varm temperatur :)
.

bildkälla: jnytt.se
skottburen var populär för både stora som små! :) perfekt att kunna prova hur fotbollsskorna är att skjuta med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0