skakis inför morgondagen

imorgon väntar den ökända stötvågsbehandlingen. jag är supernervös och är förberedd på att det ska vara det värsta jag någonsin varit med om..
Men jag måste erkänna, att det nog kommer kännas bra -inte smärtan utan att jag kommer kunna sova om nätterna utan smärtor och att jag förhoppnngsvis kommer att kunna lira innebandy utan problem efter några behandlingar.
.
Så nu ska jag ställa mig i duschen och raka benen så noga som det bara går. Inte för att det är så mycket att finjustera men allt ska bort för att jag själv ska få det lite smärtfriare då tejpen (som ska stabiltejpas imorgon) ska tas bort. Haha..

Kommentarer
Postat av: lilleeeen

EMELIE!!! RAKA INTE BENEN DÅ LOSSNAR TEJPEN DIREKT!!! MAN SKA VARA SÅ HÅRIG SOM MÖJLIGT; VET ATT DET LÅTER OFRÄSHT... JAG HADE JU ORAKADE BEN I 8 MÅNADER xD men hår är ett mååååååååååste!

2011-03-08 @ 21:13:32
Postat av: em.

sv:

ey, vafaaan fillan, du kunde väl sagt det tidigare! :O hahaha

2011-03-08 @ 21:24:46
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0