spring inspiration -backstage!

Gårdagens fashion show var utläcker! Så förbannat kul, loved it!¨
Finns även bilder på jnytt.se som jag kanske läger in senare men kommer även mer bilder från showen vid ett senare tillfälle. 

Här kommer iallafall mina backstagebilder, enjoy!
Angelica Olai har nu fått sitt efternamn inspirerat av en utav Loreals krämer Olay..
.
jag fick sätta upp ett litet spänne i Johans hår när han skulle sminkas -vilken succé det blev!
.
klacken gick av på sista genrepsnumret..
.
Spring Inspiration hamburgaren!




Kommentarer
Postat av: m i k a e l a

va fina ni var :) .. hur löste ni det med klacken? :D

2011-03-04 @ 15:59:33
Postat av: Em

sv:

tacktacktack!



jag fick låna en av modellsernas skor, hon hade ett par hemma som passade. Oanvönda och lite tighta så det gör rätt skönt ont idag vill jag vola. Men bra gick det med dem!

2011-03-04 @ 16:05:33
URL: http://emschelin.blogg.se/
Postat av: amandaaaaaaaaaa

shiiiet vad nayyys bilder du tagit!!! ;)

jag kopierade några av dem, hoppas det var ok!

och omg, din klack! snacka om rakt av :P

hare gött tills vi ses emelie! :D

2011-03-04 @ 16:19:04
URL: http://byamanda.devote.se
Postat av: Em

sv:

hihih, as najs juu!;) såklart du fick kopiera dom!



jag veeeeeet, shit. Lite smått panik.



Detsamma sötnos!

2011-03-04 @ 16:41:34
URL: http://emschelin.blogg.se/
Postat av: Steffa

Hihi jag är ju med på en liten biiiild =P

2011-03-17 @ 09:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0