världens gulligaste men också kanske bästa uppskattnings-överraskning!

Blev så himla lycklig i själen när jag såg att min pingla laddat upp denna bilden på sin logg. Hon är en sjukt go tjej som jag är otroligt glad att jag har i mitt liv. Och, finaly, visar någon dess uppskattning för henne genom världens finaste uppvaktning!
.
Jag hoppas och tror (självklart) att jag har svaret på vem hennes beundrare är. Hur sweet hade det inte varit? Men vem vet,"kärt barn har många namn" som man brukar säga- många beundrare i det här fallet!
"Fick nyss jordens sötaste blomleverans med en liten nalle och en söt lapp! Har dock ingen aning om vem det är ifrån, spännande!"

Det här skulle jag lätt kunna tänka mig som överraskning själv någon dag. Vet ju hur det är att överraska folk med en blomma, godis eller något annat fint bara helt spontant. Lyckan tiodubblas ungefär!
.
Stort PLUS till dem som vågar skicka sådanahär bud till någon de tycker om/beundrar!

Kommentarer
Postat av: Lillis

Vad du är Go som skriver så fina ord, snart får du nog ngt för vilken tjej du är, you're beautiful!

2011-03-10 @ 08:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0