dock fortsatte kvällen med fina vänner och maggio, vilken räddning

efter skolan stressade jag på stan för att köpa ny foundation (som självklart tog slut på morgonen....)
Sedan hem och fixa till sig lite, fick oväntat finbesök, drog sedan till Karin där hennes syster Maria och hennes kille Viktor var på besök över helgen, sedan kom Greger. :)

Drog en snabbis till Harrys och sedan vidare till Huskvarna och folkets park för att se Maggios konsert.

Fick upp saknaden av en älskad vän som jag saknar så oerhört mycket som fick hjärtat att värka i takt med musiken.. Det är tur att jag har så fina vänner som alltid finns där. Särskilt Karin. Vad skulle jag göra utan henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0