ett lent tips!

Ja, jag brukar ju ha mina måsten -här kommer ett till:

Make up stores "Salt Polish Botanical Tea"
Herregud, jag vet inte vart jag ska börja.. Den innehåller ju en salt som man skrubban in när man lägger på den, i cirkulära rörelser precis som man brukar. Iof saltskrubben får du bort alla döda hudceller och masken renar från orenheter och är antiinflamatorisk.

Provade den med Emelie igår (jag gjorde den då för andra gången) men så fort hon började skölja av den stannade hon upp och såg nästan frågande ut och hon sa "shit, är det verkligen så att man blir såhär len?" ungefär.
För visst är det så! Man känner resultatet såfort man sköljer av saltet och man är helt babylen i hela ansiktet.
Skulle visa resultatet för min syster och hon var mest nonchalant, varför skulle hon känna mig i ansiktet för? Men det fick hon äta upp! :) Hon kände med båda händerna och kunde knappt slita sig, knappt ;)

Den här underbara mask finns att köpa i Make Up Stores butiker för 165;- och innehåller 4st 20ml förpackningar. Jag och Emelie delade på en förpackning och fick över till en tredje person. Om vi lagt på tillräckligt vet jag inte men det var tillräckligt för oss och resultatet blev helt fantastiskt! :) 

Vill du läsa om produkten kan du göra det HÄR 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0