om någon någon gång inte är på humör kan ni tänka på hur mycket annat personen har att tänka på mer än sitt humör just då.

mitt i allt finns ständig skitsnack, saknad och svårigheter som följer en dagligen.
Saker som plötslig andra tycker är intressantare om mig själv mer än jag själv tycker -fokusera på dig själv istället för att göra det ännu värre för den som försöker glömma och gå vidare för att må bättre. Som tänker på andra i första hand, sig själv i andra.

Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig för det är jag själv som tackat ja till det för att jag älskar att syssla med de sakerna, uppgifterna. Innebandy är den bästa medicinen, samt vänner och att få känna sig behövt. Det är ett väldigt bra plåster.

Men ibland blir det för mycket. Ibland funkar ingenting.


"YOU KNOW MY NAME, NOT MY STORY"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0