ständigt dessa fina sms..

ni som brukar kika in här på min lilla blogg kommer säkert ihåg att jag fick sms av en kompis då han vid flera tillfällen kallade mig för "jävla fitta" osv. Att jag inte tyckte det var okej och att jag inte förstod hur kan kunde vara så elak mot folk som inte gjort honom något. Kommer Du ihåg det?
¨
Iallafall.. Efter detta tjafset har vi undvikit varandra, inte vänner på facebook eller någonting, allt för att båda ska vara glada, men så för några veckor sedan (9é okt för att vara exakt) fick jag ett sms av killen där det stod "förlåt". Fint, javisst men efter all skit och alla de hårda ord jag fått ta emot tyckte jag att det var väldigt fegt att inte säga det öga mot öga.. Då förklarar han att han iallafall säger förlåt från hjärtat och ångrar det han sa då vi bråkade (sanning eller lögn? det tolkar jag på ett vis iallafall..) och sedan var det inte mer med det.

Men.

Idag, helt oprovocerat, fick jag ett sådantdär fint, varmt och gulligt sms av föregående kille i texten som lyder följande: "Du är vidrig!"

Tack så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag inte minns fel, så har du en gång gjort liknande mot just mig. Helt oprovocerat och från ingenstans skrev du till mig på facebook, var jättekaxig, elak och sårande. Bara för att jag pratat med en kille du råkade känna?



Idag bryr jag mig inte och skulle inte tagit åt mig, utan sagt ifrån. Men den tjejen då, du slog ganska hårt på henne om man säger så. Liten, ynklig och blyg som jag var.



tänk på det du med.

2011-10-25 @ 20:01:11
Postat av: em

sv:

anonym, skriv ett mail till mig, jag vill personligen be om ursäkt, verkligen. Jag är inte en person som vill såra folk, tro det eller ej, så skriv gärna ett mail, snälla! INTE OKEJ gjort av mig, verkligen inte. Förlåt!

2011-10-25 @ 20:17:28
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0