fredag lördag söndag -här kommer min helg kort i bilder!

Fredag: hade orientering på idrotten, ägde som fasen med Mackan. Vi gick (eftersom att jag inte kan springa) och vi tog alla utan 3 kontroller på den långa banan på 50 min. Så sjukt bra! :) haha.
På eftermiddagen åkte jag och min fina Linnea in till Jensens och åt innan hon skulle hem till Eksjö.  
Vid 5 tiden begav jag mig mot Brunnen där Angelica hade genrep inför lördagens modevisning. Följde med henne och Hannah hem till angelica och hade det mysigt!

Lördag: slitna som vi var efter att ha somnar vid 3 snåret efter allt fixande så vaknade vi vid halv 10 och körde igen. Hannah somnade i soffan och jag gjorde nästan detsamma.
Innan och mellan modevisningarna höll vi till på Johans Café. Facefooto.se var även och fotade sista visningen!

Söndag: Heldag på Idrottshuset. Jobbade för JIK. Är media -och sponsoransvarig vilket var riktigt kul! Ska bli kul att ha det som uppgift hela säsongen. Trevligt eventsmänniskor man har att göra med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0